piątek, 5 czerwca 2015

osiedle

Jestem przerażony, oglądam serial na laptopie i mam otwarte okno, siedzę centralnie przy nim, a ekran oświetla moja twarz (w pokoju jest ciemno, ale mnie widać przez laptopa) i naglę czuje to uczucie, gdy ktoś się na ciebie patrzy. Patrze przez okno, a na parkingu zaraz obok stoi facet i wpatruje się we mnie. Cholera, jestem strasznie zdenerwowany, słyszę jego kroki, zamykam okno.


W moim "osiedlu"(nie do końca wiem jak to nazwać, to jest szereg bloków, po jednej i drugiej stronie ulicy) była zamieszkiwała kiedyś grupa skinheadów, a wcześniej- hitlerowców, na ulicach i budynkach są wyryte przeróżnie napisy i swastyki. Zaraz obok jest szpital wojskowy, którego początki sięgały czasów wojny, a parę jego plan został stworzony na wzór znaku Hitlera.
Dzieją się też u nas dziwne rzeczy. Jakieś szmery, zjawy, duchy.
Takie najprawdziwsze, a nie tylko wymysły głupich dzieciaków.
I teraz nasuwa mi się pytanie,
Czy to na pewno był człowiek... A jeśli, to czego chciał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz