wtorek, 28 października 2014

Praca dorosłych

Dziś moja mama pracuje na dwie zmiany, Nie poszedłem do szkoły więc posprzątałem w domu i zrobiłem obiad...
Mama wróciła z jednego miejsca pracy, posiedziała chwilę przed laptopem, zdziwiła się, że AŻ tak czysto jest w moim pokoju, podczas gdy zwykle wszystko się wszędzie wala. Była zadowolona, zaraz po tym wyszła do drugiej pracy. Wróci koło 22. Tak sobie myślę, jakie to musi być męczące.
Tak bardzo narzekam na to, że mam szkołę, a jak wracam do domu to muszę jeszcze robić lekcje i mam jakieś tam obowiązki domowe, a rodzice pracują po 12, czasem więcej godzin, żebym ja mógł wygrzewać tyłek w wannie i się obijać.
Jakie to podłe z mojej strony, narzekanie na brak czasu.
Musze kiedyś powiedzieć mojej mamie i tacie "dziękuje". Ciekawe jak zareagują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz