sobota, 18 kwietnia 2015

You fucking slut

Nienawidzę kiedy mówisz o kimś tak jakbym chciał byś mówiła o mnie
śledzisz jego postępy?
jesteś jakimś stalkerem?
nienawidzę kiedy ktoś jest ważniejszy ode mnie
dlaczego gdy coś się dzieje nie patrzysz na mnie
zawsze wpierw spojrzysz na niego
nienawidzę was
topniejcie razem
piec pomieści dwie osoby
skoro ci tak na nim zależy, to czemu się dla niego nie poświecisz?
oddaj mu nerkę, oddaj mu płuca, oddaj mu serce
po co ci, gdy on go nie chce
płońcie razem
dlaczego mimo, że to ja zawsze przy tobie jestem,
ty i tak patrzysz na niego
to ja wyciągałem cie z depresji
poświęcając każde minuty by podnieść cie na pierdolonym duchu
a ty uśmiechasz się tylko do niego
ty chora szmato
gińcie razem
chory świat z chorymi ludźmi
mój piec pomieści was wszystkich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz