sobota, 20 września 2014

Hejt na kwiatkowskiego hehe

 Dobra na chwilę obecną daje soczystego hejta na Kwiatuszka.
Ma fajną koszulkę z batmanem i taki fajny słagerski styl ( gdyby ubierała się tak dziewczyna z makijażem Dity to wyglądała by zajebiście) ma cudowne pełne usta, taki różowiutkie. Ciekawy jestem czy obciągał producentowi . I czy obciągnął by mi. AHAHAHAHAHHAHA

No kurwa takie zabawne. Jeśli chce niech wygląda jak gej, jeśli chce niech śpiewa KTO MU ZABRONI! Pierdolony mężczyzna z nadmiarem dumy bo „niszczy pogląd na facetów” no kuźwa to jego wybór yo? Rozumiem, że komuś nie podpadnie jego głos, jak na przykłąd mi, nie podoba mi się, ale halo to nie powód by wyzywać go od najgorszych. Polaczku-cebulaczku zachowaj taki komentarz dla siebie. To, że jest pedałem to jego wybór <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz