sobota, 20 września 2014

Yo.

 Postanowiłem, że stworze ten blog, i będę w nim opisywać wszystko, co powiedziałbym najlepszemu przyjacielowi. Gdybym go miał.

Niestety, jestem jedną z tych emo-dziewczyn, które nie mogą zdecydować się czy są kobietami czy może jednak popełniono jakiś błąd. Heh.
Będę się przedstawiać jako Kuro. To mój mózgowy brat bliźniak. Tak naprawdę tez jest dziewczyna, ale wszyscy myślą inaczej i niech tak zostanie.
Yup. Mam dopiero 16 lat i tak naprawdę gówno wiem o świecie. Ale hej każdy ma prawo by wyrazić swoje emocje.
Tak więc ten blog mam zamiar prowadzić jako taki pamiętnik dla emosadteeneger czy jakikolwiek. Choć pewnie wprowadzę tu parę śmieszniejszych wątków. Będzie parę kłamstw by poczuć się lepiej i parę prawd by się wypłakać.
Nie chciałbym żeby ktoś kto mnie zna to czytał, ale jednak chciałbym żeby ktoś to czytał i komentował. Wow wow te sprzeczności. Mam wielkie nadzieje na przyszłość i myślę, że się spełnią.

Endżoj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz